tirsdag 14. februar 2012

Happy Valentine's Day ♥

  Hei alle søte ♥

Er bare en kjapp tur innom for å ønske dere en riktig god valentinsdag.

Min bedre halvdel er i nordsjøen, men med blomster på døra gjorde det dagen min ti ganger bedre. Han er så skjønn :-)




Her i huset har spysyken hatt sin gjennomgang.. Lillegull fikk på lørdag, storegull på søndag og jeg i går. Så her har det gått i ett med to syke barn og en syk mor, og selvfølgelig pappa på jobb. Det er han av en eller annen grunn hver gang sånt skjer.

Nå er vi mer eller mindre komt oss til hektene igjen, så håper det blir jobb og barnehage på oss i morgen.

Ønsker dere en fortsatt fin valentins dag  ♥

Klemmer fra Cecilie 

6 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så heldig du er som får blomster på døra da.
Godt dere er på bedringens vei. Her fikk minste samme styggdom igår, men ser ut til å være over nå. Da blir det kanskje barnehage torsdag..

Ha en fortsatt fin kveld og god bedring.
Klem fra Tonje Merethe

Unknown sa...

Så herlig med positive overraskelser ;o))Jeg fikk også uventet valentins-gave i dag...koselig ;o)))
Nydelig lysfat du har, herlig med levende lys ;o)

God bedring!
Varme klemmer Elisabeth ;o)

Unknown sa...

Så koselig ♥
Snill mann det:)
Min er hjemme, men fikk nydelige roser jeg og:)

Villa Oss sa...

Happy Valentine!
Koselig med blomster på døra :) I dette huset var det jeg som gikk til innkjøp av blomster og kort til mannen ;)

God bedring!

-Nina

Old Chic sa...

Åååå... Så koselig! <3
-Happy valentines day : )
Klem

I Det Lille Grå Huset sa...

Så grom mann som sender blomster på døra =)
Kjipt med spysjuken da....Håper dere er kommet til hektene igjen!
Fin fin onsdag til deg og dine =)
Klem Line