onsdag 1. februar 2012

Interiørmesse

Hei på dere. Det ble plutselig en liten bloggpause på meg, men sånn blir det av og til :) Dagene flyr avgårde med familie og jobb, og man skulle ofte trengt en ekstra time eller to i døgnet for å få tid til alt man skulle ønsket.

Ellers er vi et steg nærmere i husprosessen, og det er gøy å se at vi nærmer oss noe. Nå er alle nabovarsler gjort for andre gang, huset er ferdig tegnet for ente gang, totalprisen har vi fått og sist men ikke minst er lånet i boks. Nå skal byggmester ha en liten tur til på tomta, så skal huset byggemeldes. Gleder meg virkelig til vi får begynne å grave, så man faktisk ser at ting skjer :o)


Ellers var jeg en tur til Oslo i helga med 3 herlige kollegaer, på interiørmessa. Det var min første gang på interiørmessa, og jeg håper det ikke blir den siste. Det var som min veninne så fint sa; som i himmelen.

Såå mye fint å se og så mye inspirasjon å hente. Standene var helt utrolig gjennomførte, som f.eks green gate sin på bildet under.



Vi fikk bestilt inn en hel del nye varer til butikkene, så det blir stas når de kommer på plass. Blant annet en hel del fra Green Gate, PiP og LaFinesse.  Er jo så mye fint å velge mellom at man blir litt ør på hele greia ;) 


Jeg glemte selvfølgelig lader til kameraet mitt, så det var ikke mange bilder som ble knipset før batteriet ble tomt.. Jaja, man lærer så lenge man lever. Det er iallefall lov å håpe ;o)

Ha en fin kveld.

Klemmer fra Cecilie

3 kommentarer:

I Det Lille Grå Huset sa...

Så gøy =) Og helt enig...den standen var Green Gate så helt fabelaktig fin ut =)
Så fint at byggingen snart er i gang..kjempespennende!
Ønsker om en fin kveld fra meg til deg =)

Cecilie's hverdagslykke sa...

Ja, den var kjempeflott! Det er så gøy, og en kjempespennende prosess! :) Takk for det, og det samme tilbake til deg :)

Anna Therese sa...

Åå så mye fint :) *drømmesegbort*