søndag 31. juli 2011

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves..

God søndagskveld

Da er helgen over, og den gikk like fort unna som alle andre helger. I går kveld hadde vi koselig taco-kveld her med jentene, og dagen i dag har vi brukt på stranda i Eikefjorden og hos svigers som diska opp med kjempegod grillmat. Deilig dag.

Min kjære har dratt i havet igjen, og snill som han er kjøpte han ny kjøkkenlampe til oss rett før han dro. Og når vi får noe nytt i hus (spesielt om jeg har ventet på det leenge..) vil jeg helst ha det opp med en gang. Men jeg tenker at å begynne å båre i murtaket på egenhånd ikke er en spesielt god idè.... tipper min kjære er enig med meg der. Jeg får trøste meg med at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves - så er den nok oppe om et par ukers tid. Jippii!



Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor jeg gleder meg som en unge til å få bort denne utrolig flotte lysekrona..

Den nye lampen er forresten en crystal takrekke fra Skeidar. 
Ganske lekker!

På wallstickeren vi har bak spisegruppa står det "Livet har så stor verdi. Lev det, før det er forbi".
Jeg blir fort lei wallstickere, men akkurat denne syns jeg er så vakker at jeg tror jeg aldri kommer til å bli lei. Det sitatet er så sant som det er sagt, og jeg tror det er noe vi må tenke litt ekstra på av og til. Det er ikke nok å bare leve, men vi må huske å leve det livet vi har fått :-)


Jeg er forresten så godt som ferdig med telefonbenken. Den har fått ny farge og nytt stoff, så nå venter jeg bare på knotter som skal komme i posten. Skal såklart vise dere når den er helt ferdig.

Håper dere alle har hatt ei nydelig helg.

Klemmer fra Cecilie

9 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann ;o))
Kjempe fin tekst på wallstickeren, og fin spisestue du har ;o)))) Gleder meg til å se ny lysekrone og telefonbenk ;o)
Kjenner meg igjen i at hvis noe nytt kommer i hus vil jeg helst ha det opp i en fei, hehe ;o)))
Varme klemmer Elisabeth ;)

Cecilie's hverdagslykke sa...

Heei! Tusen hjertlig takk for det! ;o) Kjekt å høre du syns det. Det er ikke bare å bare å vente på noe, nei... Godt å høre at jeg ikke er alene om det ;) Det er ivertfall kjedelig å vente når man har ventet på noe lenge nok fra før, og endelig fått det i hus! ;) Men jeg får holde ut et par uker til tenker jeg :D Varme klemmer tilbake til deg :))

Hege sa...

du har det så fint du Cecilie :) <3

Cecilie's hverdagslykke sa...

Hege: Tusen takk snuppa!! :))

Unknown sa...

Hei Cecilie. Takk for fin og koselig hilsen ifra deg.. Kjempekjekt at du vil følge meg, og håper du trives=) Jeg har sett litt på bloggen din også så koselig den er så følger gjerne deg og:)) Stor klem fra Henriette

Cecilie's hverdagslykke sa...

Henriette: Bare hyggelig! Åå, tusen takk - kjekt du syns det! :)) Ha en nydelig kveld, klemmer

Josefine sa...

NYDELIG spisestue du har=)=)=) Og wallstickeren,liker liker liker..
Gleder meg til å se lysekronen kommer opp=)=) Så gøy!
Er slik selv at jeg vil ha det nye som har kommet i hus opp med en gang...
Ha en super flott dag!
Klem Josefine

Home in the Countryside sa...

Nydelig wallsticker! : )
Gleder meg til å se lysekrona på plass og benken! Klarer ikke vente jeg heller... :-S....

Home in the countryside sa...

hvordan får man hjerte?? <3 funker ikke!!