onsdag 28. september 2011

Høstnytt

Som noen av dere vet er jeg jo forhandler for Casa Interiør. Og det er ingen tvil om at for oss forhandlere er det tre dager i året som er kjekkere enn andre dager, nemlig de dagene en ny katalog dumper ned i postkassa. Jeg har blitt skuffet, jeg har blitt glad og noen ganger har jeg nesten ikke merket forskjell. Denne gangen er jeg virkelig positivt overrakset! Det er absolutt en fordel å virkelig like det man selger, og det kan jeg trygt si jeg gjør denne gangen.


Det er også komt mye større kataloger enn tidligere, og jeg lurer på om de har fått ny fotograf også? Jeg gleder meg vertfall til en spennende høst og vinter i møte som konsulent for Casa Interiør. Har allerede booket noen party for høsten, og i helga skal jeg shoppe litt til meg selv tenkte jeg. Kjenner det blir litt vanskelig å begrense seg denne gangen, men litt må jeg jo kjøpe jeg også, kan ikke bare selge ;o) Jeg må jo ha litt av siste nytt også i kolleksjonen min.




Det er såklart alltid er den siste katalogen i året som er mest stas, for der er det alltid noen produkt som faller innunder den høytiden jeg liker aller best ;)  Ikke så veldig mye, men noen godbiter er det alltid. Jeg er vel ikke alene om å glede meg til jul og advent??



Disse bildene er bare litt av det som er nytt, heile katalogen ser du her. Dersom du ønsker å bestille noe fra Casa Interiør kan du fylle ut skjema og bli kontaktet av en forhandler nær deg. Disse varene selges nemlig kun gjennom forhandlere. Dersom du ikke har en forhandler nær deg kan du selvfølgelig handle med meg, men da kommer postens priser på frakt utenom. (Jeg sender inn bestilling førstkommende søndag om noen er intressert)



I går var vi på Damenes Aften i Førde. Absolutt en kjempekjekk kveld. Det var Lisbeth Larsen som holdt foredrag der jeg var, og det var faktisk verdt turen bare det. Ikke bare var det lærerikt, men også mye humor og latter - akkurat sånn vi liker det.

Innkjøpene mine fra gårsdagen viser jeg dere en annen dag. Nå er jeg ferdig etter en over 12 timers lang arbeidsdag, så nå hører jeg senga rope. Ha en videre fin kveld :)

Klemmer fra Cecilie

5 kommentarer:

Jatte sa...

Masse fint♥ Jeg er veldig glad i både Casa og Perfect home - man får liksom noe som ikke "alle har" siden man må bestille varene og ikke kan kjøpe dem i butikk.. mye fint du viser her ja.. Fatet med god jul var søtt da!!

Håper pakken din har kommet trygt frem :)

Klem Jatte♥

Cecilie's hverdagslykke sa...

Ja, det er helt sant! Veldig greit ;) Ja, i dag kom pakken :D tusen takk! i love it ;) klemmer tilbake til deg :))

Lill sa...

Masse flott:)

klem fra Lill

Hildes Scrappeunivers sa...

Så masse fint! fikk skikkelig sansen for tavlen med ukedager ♥ Hvor selges disse varene?

Klem

Therese Svortevik sa...

Heisann. Veldig masse fint :) Eg kunne godt tenke meg å bestille nokke fra casa interiør. Kan eg gjør det gjennom deg? Har du katalog eller ligende eg kan få sett i? Har lyst på den tallerken hylla og dådyret. Men har jo lyst å vite pris og sånn :) Du kan godt ta kontakt med meg pr melding eller på facebook. Eg kan fort glemme å se etter om du har svart meg her :)