lørdag 19. mai 2012

LAUGH - Senze of joy ♥

Putelykke

 
Ny pute fått plass i sofaen, fra Senze of Joy. Så lekker, så fin - kjenner det ble litt "putelykke" her hos meg. Smiler av å se på den :-) Kanskje jeg må ha "SOUL"-puta også, med tiden?




Laughing is a reaction of certain stimuli. Traditionally, it is considered a visual expression of happiness, or an inward feeling of joy.
God helg alle sammen, og LAUGH :-)) Det forlenger livet.

Klemmer fra Cecilie  

(PS: Visst du min kjære, ute i nordsjøen du er, skulle lese dette fortvilet over enda ei pute i sofaen... Med tanke på regelen du innførte; en ting inn i hus - en ting ut, så har jeg faktisk kasta to puter, så jeg har enda ei til å gå på! Knis. Glad i deg og :))

9 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Nydelig pute. Er så deilig når en får en slik godkribling. Har det selv idag etter at jeg skiftet gardiner. Ble jo så fint.

Herlig med slike interne regler ja. Vi har en (selv om vi ikke bor sammen enda...), og det er at han lar meg og mitt interiør være i fred så lenge jeg holder meg unna hans (fem) biler. Endte opp med at jeg ordna til 17.mai inne (takk for koselig kommentar ang. dette forresten.) og han pyntet bilen sin til 17.mai. Jeg hadde mest lyst til å krype langt ned i setet for å ikke bli gjenkjent i hans gamle golf gti med flagg, tuter (sånne 17.mai tuter)og kofferter på taket. Fikk sånn "Flåklypafølelse" der vi kjørte fra familieselskap til familieselskap, selvsagt i bunader alle tre. *dø på seg*

Dette ble en lang kommentar og mye meg gitt. Jaja..
Ha en super lørdagskveld og fantastisk søndag.
Klem

Cecilie's hverdagslykke sa...

Tonje: Kjekt med noe nytt av og til, det er helt sikkert! Ble sikkert fint med nye gardiner, du får legge ut bilder så vi får se ;o)

Hehehe... Nå lo jeg godt :-) Skjønner du ble litt "småflau", det hadde nok jeg også blitt i den settningen :-D Men jeg må vi eg ble litt imponert over at han tenker han må pynte bilen til 17 mai ;) Hehe, kreativt!

Ha en super lørdagskveld du også! Klemmer tilbake til deg :)

Unknown sa...

Den er så FIN den puta!!
Du hadde jo flere lekre puter i sofaen du da ♥
Flotte bilder!!

www.ragnhild-lykke.blogspot.no sa...

Hei!
Morsomt innlegg, som jeg håper mannen din leser!:) Han må jo bare smile da! :)

Flotte bilder og fin stemning! Og ja, man blir lykkeligere av en ny pute! :P

Klem R

Cecilie's hverdagslykke sa...

Har en drøm: Ja, jeg synes den er skikkelig fin :) Hihi, takk - paljettputa er ikke så verst den heller :) Klem

Cecilie's hverdagslykke sa...

Ragnhild: Hehe, ja vi får håpe det :D Klemmer tilbake til deg :)

Jatte sa...

Nydelig pute!! mannen din er nok fornøyd han å tenker jeg ;))

Ha en fin søndag,
Klem Jatte!:)

Hans Erik sa...

Hehe, søtt innlegg, og fin pute kjære :)
Hilsen din mann i nordsjøen :p

Inspirasjon fra Elin sa...

Så utrolig fine bilder du har tatt. Og puta var bare kjempe fin :) Likte også det brettet du har på bordet ditt :)