mandag 9. januar 2012

Som perler på en snor..

Åååå så jeg lengter mot vår... Søndag formiddag hadde vi et fantastisk vær - det var sol fra skyfri himmel, ganske mildt og helt vindstille. Det er virkelig sjelden kost her i vest, og jeg kjenner virkelig hvor glad jeg er i sola når den først titter frem. 

Det været varte ikke lenge, det var vel bare den dagen. I dag er det snø, regn og slaps. Ikke akkurat uvant, men veldig kjedelig. Jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til april/mai, for ikke så snakke om juni, juli og august. Vår og sommertiden er virkelig er uten tvil den tiden på året jeg liker bestBortsett fra desember og jul da, men akkurat nå er jeg litt metta på akkurat det ;o)

Denne hylla fikk jeg til jul av min far, og i jul var den fullt opp med nydelig servise fra Green Gate (det kan du se her). Nå derimot er det tid for vår, lysere tider og da er det frem med de skjønne Pip-koppene.

Denne hylla har jeg sett på siden vår i fjor, og tenkte første gang jeg så den at denne måtte jeg bare ha, og tenkte så koselig det hadde vært å hengt opp alle koppene mine fra Pip på rad og rekke ;o) Og nå - nesten et år etterpå - henger hylla på veggen min med de nydelige koppene mine som perler på en snor og det ble minst like koselig som jeg så for meg.

 Herlige boken til Manuela - herre min for ei deilig bok. Jeg har ennå ikke fått testet ut noen av oppskriftene siden det ikke har vært annet enn julekaker, julesnop, julemat og juledill siden den kom ut.. Men nå er det snart på tide å få testet ut noen av de flotte oppskriftene fra boken, til helgen kanskje?

 Selv om det ennå er minst to kalde måneder igjen før det blir vår og mildt så synes jeg det er koselig å få litt vårstemning på forskudd likevel og tulipaner synes jeg bidrar godt med det ;-)


Ønsker dere alle en fin kveld videre.

Klemmer fra Cecilie

2 kommentarer:

Fjellets datter sa...

Åååå, så fine PIP-koppene dine var, nyydelig! Det er godt å få inn andre farger nå etter jul....mooot vår!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kristin

Cecilie's hverdagslykke sa...

Fjellets datter: Ja, de er jo bare så skjønne ;o) Veldig glad i de koppene! :) Det er jeg helt enig med deg i ;) Ha ei fin uke du også, klemmer tilbake til deg :) :)