fredag 26. august 2011

Forandring fryder..

*knock, knock* - hvem er det som banker på? - Det er helgen, den er rett rundt hjørnet!!

Den slo de an med på morgenklubben på radioen i går, jeg lo meg skvett i hel. Men jeg er enig med de, helgen kommer like brått på hver gang. Det er ikke lenger bare helgene som går fort unna, men også ukedagene. Kunne ønske vi bare kunne stoppe opp tiden litt.. Er ikke tilfeldigvis noen som har en stopp-knapp, vel??

I dag har jeg styrt på hjemme litt, og fant ut jeg ville forandre litt på på spisegruppa. Forandring fryder jo, og best av alt er det nå det koster deg verken en krone eller en kalori.



Spisegruppa vår har alltid vært på det lengste og med tre stoler på hver side med fotsitt hvitt trekk. Nå er bordet på det minste, trekkene er av og stolene er plassert annerledes enn før. Ble faktisk stor forandring syns jeg, selv om jeg ikke gjorde så mye.

Kunne godt tenkt meg å hatt stolene slik, men i og med at jeg har to små under fire, så er det vel best å ha på trekkene. Stoltrekkene jeg har er fra IKEA og kan vaskes på 60 grader, virkelig gull verdt med små barn!!


I kveld skal jeg bare kose meg hjemme og ta livet helt med ro. I morgen skal vi i 30 års dag i Eikefjorden, det gleder vi oss til ;-) Ha en nydelig fredagskveld.

GOD HELG til dere alle !

12 kommentarer:

cc sa...

Kjempeflott spisestue du har! :)
Det er utrolig hvor lite som skal til for å få ei forandring ;) Bruker å gjøre det titt og ofte, bare for å fløe at noe er "nytt" :)

God helg til deg også!

Klem
Charlotte

Cecilie's hverdagslykke sa...

Tusen takk, Charlotte! :) Ja, det er ofte ikke så mye som skal til.. ;) Klemmer tilbake til deg :)

Siri sa...

Så fin spisestue du har! Likte den veldig godt..

Klem Siri

charm design sa...

Koselige bilder fra spisestuen din.
Riktig god helg til deg også

Høstmamma sa...

Så fint du har det i spisestua:-) Fine bilder!

Riktig god helg til deg:-)

Hilsen Høstmamma

Lill sa...

Så flott:)
Vi har også de stolene...elsker de..
Vi har hvite trekk da..slike lange,,og 3 barn under 7 år..så vi har kjøpt ekstra trekk så blir nok litt forandring her i huset også når vi blir lei!!!
Ha en flott lørdag og forsatt god helg
Klem fra Lill

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så fint det ble da:)Passet så godt med det fine veggordet på veggen bak.Kos deg masse i kveld:)

Cecilie's hverdagslykke sa...

Siri: Takk for det, er fonøyd med den selv :)) Klemmer tilbake til deg

Cecilie's hverdagslykke sa...

Charm Design: Tusen takk :))

Cecilie's hverdagslykke sa...

Høstmamma: Tusen takk for det :))Håper du også har hatt ei flott helg, og nyt det lille som er igjen av den. :)

Cecilie's hverdagslykke sa...

Lill: Ja, er kjekt å ha muligheten til å forandre ;) Man blir fort lei visst ikke. Ha ei fortsatt god helg du også, klemmer tilbake til deg :)

Cecilie's hverdagslykke sa...

Ninasskatter: Tusen takk for det :)