onsdag 31. august 2011

Vinnerene av min give-away


Jeg må bare si hvor gøy det er at så mange meldte seg på min giwe-away!! Hele 46 stk meldte seg på, og 110 lodd ble delt ut. Kjempestas :-)

Jeg skrev ned alle som ville delta i giwe-awayen på et ark...


..klippet det opp i små biter...

..pakket de tett sammen og la de i ei skål...


..og min bedre halvdel fikk æren av å trekke vinnerene.
Den første som ble trekt er
hovedvinneren, og det ble:

Stine med bloggen Stine's hverdag


Så trakk jeg tre tørstevinnere, dere vil få hvert deres stålhjerte i posten
(samme hjerte som var en av premiene i giwe-awayen).


Tonje Merethe med bloggen Tonje Merethes lille verden.


Charlotte med bloggen Charlottes hjem 


Gratulerer til vinnerene!

Send meg adressene deres på mail til meg: cecilie_fanevik@hotmail.com,
så sender jeg avgårde premiene deres iløpet av uka :-)

Ha en riktig fin kveld

6 kommentarer:

cc sa...

Oi, så heldig jeg var! :-D Jeg måtte sjekke to ganger før jeg trodde det :-) Har aldri vært så heldig med slike give awayer før.


Tuusen hjertelig takk! :-)
Mail er sendt.

Ha en flott kveld videre! ♥

Klem
Charlotte

Tonje Merethe sa...

Tusen takk. Så koselig å vinne trøstepremie da. Det gjorde en litt tung kveld veldig fin plutselig.
Sender deg en mail nå.

Ha en fin natt! Klem

Siri sa...

Gratulere til vinnerene :)

♥ Stines hverdag sa...

Tusen takk!
Heldige meg vant hovedpremien din :)
Sender adresse på epost

God natt!

Rachel sa...

Hi dear! Congratulations to the lucky winner and to you for the lovely and marvelous candy you shared with us! I confess I was dreaming about it! :))) God bless and have a wonderful time! :D

Hildes Scrappeunivers sa...

Hurra ! Har sendt deg mail som jeg håper du har fått!

Klem