lørdag 26. november 2011

Dårlig tålmodighet?

Jepp, ingen tvil om at husmora her i huset sliter med dårlig tålmodighet ;-) Her har både julestjerne komt opp både i stua og på kjøkkenet, adventstakene er komt opp og julegardiner, duker og puter har funnet sine plasser. Jeg, som den juleelskeren jeg er, greide såklart ikke vente til i morgen så her har alt komt opp i dag. Så tenker jeg vi kan vi ta morgendagen med knusende ro, tenne det første lys og gå å se på julegrana blir tent om vi ikke blåser bort med vinden.


Hasselnøtter, gode kjeks (foreløpig ferdigkjøpte...), julestjerne og svibler hører virkelig julen til og har funnet sin plass på kjøkkenbenken. Krukka med hasselnøtter i fikk jeg av min mor for et par år siden, og jeg synes bare den er koslig! :-) Den hører virkelig jula til hjemme hos oss.


Nå skal jeg pynte litt videre her, og om en god time skal vi til min mor og spise pinnekjøtt. Mmm, - gleder meg.

Vi snakkes på, ha en nydelig lørdag! :)

Klemmer fra Cecilie

4 kommentarer:

Unknown sa...

Koselige bilder cecilie:)

Kos deg i advent.

Klem

Cecilie's hverdagslykke sa...

To Ju Mama: Tusen takk for det, kos deg masse du også! Klemmer tilbake til deg :)

Jatte sa...

Ååå, så koselig♥

Cecilie's hverdagslykke sa...

Takk, Jatte ♥